8 September - Vad fan gör jag här?

Vad hände ?? ..
Allt bara slocknade för ögonen, allt blev svart och världen var plötsligt Såååååå stor.
just det ögonblicket önskade jag att jag var liten och kunde krypa upp i mammas knä och bli vaggad till tröst.
Jag brast. muren klarade inte mer tryck. och jag grät inför mina kompisar.

Ögonen blev svarta av hat, av kärlek, av identitet frågor ( vem är jag? ), av undran om vad fan gör jag här? ..

Jag ställde upp för dig., mne du svek mig, jag förlät och du sviker mig igen ..

mönstret blir bara tydligare och tydligare.
Men det finns endast en person som förstår varför jag håller ut.



och det är älskade pernilla<3

Vad skulle jag gjort utan dig ? ..
Dig har jag kännt minst, men endå du somställer upp mest.
Du är den som alltid finns för en. och hitills den enda vän jag gråtit inför.

Nu är jag bara så jävla trasig att inte ens karlssons klister skulle kunna laga mig .

Jag är lika död som en guldfisk som simmar ryggsim .

Jag såg verkligen framemot helgens planer. enda tills nu,jag känner inte längre för att festa, jag känner inte längre för att åka till boda borg. Det enda jag vill är att aldrig vakna upp igen..

När tar plågan slut ?? ..


'För övrigt har jag gått på sightseeing ( stavning ) i linköping centrum idag

för första gången i mitt liv har jag tagit mig längre än Ikano huset XD

Dagen tillbringades med :

Mikkis Pikkis Fiskmås <3

Pernilla <3

Hanna

Emma!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0