6 september

Idag är då dagen efter gårdagen, som var dagen efter så hatar jag den exakt lika mycket idag.. enda skillnadär att jag faktiskt är allmänt glad idag!! .
gårdagen blev ju som jag nämnt. förban lyckad! .

somnade runt två tien efter att ha läst två kapitell av Kirre..
tänkte svara på frågorna idag .som vanligt .. hmm

kommit överens med pernilla om att nästa vecka blir ett helvete i skolan rent ut sagt... Veckan innan Praktik är la aldrig roliga?!..

Två prov o en fest SAMMA DAG!! .. hmm

jo tack ..
inte kul kan jsäga att det är . med tanke på att jag faktiskt varken har människor i behov av stöd boken hemma eller psykosocial boken .. så kan ju inte direkt plugga till något av det :O ..

typ jätte dött!! ..
och inte kommer jag ett dugg längre fram med mitt projektarbete. INTE ett dugg..
ska snacka med läraren o se vad jag iaf ska göra för att få ett Ig .. hmm

ser inte fram emot studenten längre.
känns så dystert med tanke på att jag inte har en dugg aning om hur mmina betyg ser ut. hur mycket jag fattas osv...

idag har jag iaf vaknat med att acka lite mer pernilla på msn .. sen satte jag igång en maskin tvätt och ja drog ner till gymmet NYNNANDES!! .. känns som om ajg är helad! .men hhur länge varar det denna gången ?? ..

och är det verkligen så att gårdagns pratstunder redde ut precis allt ? ..
jag är väldigt fundersam kring saker.. men vet ni vad?

VEM FAN BRYR SIG ?? ..

jag är glad å då får jag vara det :D ..

Ajaa

ska ta en dusch o kolla till tvätten. kanske ta lite frulle oxå .vem vet o sen börja nog kolla upp vad jag har för skolböcker hemma !!



Blir alltid så glad av den bilden <3.. förstår dock inte varför !! ..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0