3 september..

Nu var det droppen, Nu är det krig på riktigt, och jag orkar tamefan inte med att finnas kvar i denna familjekretsen!

DU ska försvinna, helst långt åt helvete ifrån min familj, jag är yngst men det är jag som får göra allt, det är jag som övertalar alla andra till vad som är rätt och inte rätt.
och nu är det tamefan JAG som sätter ner foten.

Har jag aldrig ställt upp för min mamma???
VAD FAN VET DU OM DET???
 
jag var dottern som slutade gå i skolan, för att jag inte ville att mamma skulle sitta ensam hemma och vara ledsen.
jag var dottern som sa nej när mina kompisar ville ha roligt, för att jag inte ville ha roligare än vad mamma hde det .

JAG var dottern som förlorade kompisar för att jag var mammas flicka.

så kom för helvete inte hit o säg att jag inte funnits för min mamam! ..

JAG HAR FÖR FAN LEVT FÖR HENNE..

Nu foten nerställd. oc hdet är min fot!!

så tycker du ska passa din käft jävligt mycket . och sluta gå bakom ryggen på henne.
För detta brevet är ett starkt bevis på vem du egentligen är!!

och om några dagar vet vi knappt vem du är längre när du kommer upp i talan! ..
för vi kommer glömma dig fortare än vi lärde nna dig!

du förstår inte att dt är tack vare dig min familj har rasat samman.
det är tack vare dig som vi alla splittras. och nu ska du väck!

:@HATAR DIG O DINA JÄVLA PÅHITT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0