26/9 RULLSTOLSRALLY?

Är hemma o har kommit i ordning med allt jag skulle fått i rdning .. ligger i sängen o snart ner bäddad!
är så fruktansvärt trött. men det roligaste dagen !
fick äntligen börja göra saker själv idag! som att gå o hämta vissa personer o hjälpa dom ner till maten eftersom den ena hissen är sönder så måste dom åka genom hela området o det kan vara jobbgit med vissa backar .. så jag fick hjälpa dom ..

Vissa tanter är så gulliga och roliga.. det finns två st. typ bästa vänner är dom för den ena gör inget om inte den andre gör det o tvärtom .. dom skulle ha tävling ner till maten och ner för backen .. dock vågade inte jag släppa rullstolarna eftersom jag är medveten om att dom itne har kontroll för att kunna stoppa de! ..

men dom skulle tvunget ha rullstolsrally ner för backen så där sprang jag med två rullstolar ! ..
Så jävla sköna tanter!!
elelr så otroligt sköna är dom allihopa! bara älskar min praktik!

Imorgon är det jobb 11-21
Skönt o verkligen skit kul. för det är på kvällarna det är som roligast faktiskt !! . .

nu ska jag bädda ner mig med myran! bara älskar min katt! <3



Bild på na kommer en annan dag ..

Puss & Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0