23 September .. kan det bli bättre?

Dagen började med att gå upp vid kvart över sex. Död som jag var tog jag bussen in till Motala tio över sju.
Kallt kan jag lova att det var! .
men eftersom mina "Sommar" skor jag snart haft i två år visade sig ha ett stort hål mitt på sulan såå njaa blev det varma skor i dag. och tack för att jag tog det förnuftiga beslutet. för det var jävligt kallt när jag väl kom ut! ,

Åkte in till skolan eftersom jag hade avtalat möte med Kuratorn Eva.
Jag skulle försöka få byta praktik plats. eftersom allt detta med aborten har börjat bubbla upp i mig igen och blivit tyngre så kände jag att jag klarar ärligt talat inte av att jobba med barn . det funkar heltenkelt inte. och det gav ju henne en förklaringtill min HÖGA frånvaro ifrån praktiken. och hon var glad att jag kom för att söka hjälp! . och det är nog det skönaste man kan höra.

vi satt o pratade till halv nio då vi sökte upp kerstin för att leta ny plats. vi fann en plats i borensberg på ett trygghetsboende. och det är ju skönt med äldre människor ist! .

Sen gick man hem till pernilla <3
och var där o flumma tills vi åkte in till stan för att fixa o grejja o hitta en kompis till pernilla..
jo jag satte henne där på torget med en skylt framför sig . "KOMPIS SÖKES!" ..
okeej så gick det kanske inte riktigt till, men hade vart kul XD

åkte tillbaks till pernilla igen och stt o degade i soffan! ..
För att vara första gången jag sett alla sällskapsresan filmer så kan jag dom utantill!!!
sååå många gånger såg vi var o en :P
iaf .. sa tack o hej till pernilla och åkte med mange in till stan till Ungdomsmottagningen för att prata med nästa kurator!

FY FAN SÅ SKÖNT DET VAR!!! ..
den första kuratorn som jag känner har haft tid till mig .. TILL BARA MIG!!! ..


den första kuratorn som lyssant på det jag sagt. fått mig till att skratta när jag varit nära till gråt.
Fått mig att öppna mig helt,
verkligen fått mig till att förstå henne och hon mig ! ..
DEt kändes så jävla skönt .och när allt är över har jag henne att tacka för verkligen ALLT!!! ..
JAg bara älskar henne o vill inte att våra tider ska ta slut! ..
ska dit på måndag morgon igen =)
Och jag känner att jag verkligen kommer att klara av detta tack vare henne =)


Hon gjorde mig v erkligen så glad att jag ringde till pernilla ..
Yrvaken som hon var så sa jag till henne att beställa varsen pizza så kommer jag nu! ..

Såå mysigt o kul vi har haft hela kvällen .. Du jag två datorer en soffa en mobil o sällskapsresan <3
Kan en eftermiddag bli bättre???


Jag bara älskar dagen, enda tills jag kom hem och fick höra en ganska jobbig kommentar ifrån människan jag minst av allt trodde skulle säga den! ..
Ajaa .. Allt kan la inte fungera positivt under en dag? ..
något negativt måste det la alltid finnas.

Kan ju trotts allt inte leva en dag utan att behöva gråta! .Nej det är för överskattat för mgi ! .

Nu ska jag fortsätta vara litesocial över msn och sen sova tidigt. är ledig i morgon men funderar på att endå gå upp till praktiken och säga hej och presentera mig osv.
För på fredag  börjar jag klockan 07.00 KUL! ..
jo jag ser faktiskt framemot det ! .Det gör jag :) ..

BTW .. Idag fick mamma hyreskontrakten! .. jag börjar se ljusa tider!!! ..



Vill tillbaks till Blekinge! ..

Vill till skitlägret nästa år! för jag satsar på brötet ben :D =) .. JO FÖR FAN!!!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0