2.....2......2..... jo det är september månad

jag ska börja dagens inlägg med attt GRATULERA Marie och Roos .. Grattis så jätte mö på er födelsedag <3

usch idag vaknade jag med en lust av att sätta mig o plugga. så jag gjorde tre kaptile med frågor till boken " KIRRE"  det gick la bra, sen satte jag mig vid datorn, gick ner o kolla posten och satte mig vid datorn igen. sa snart börja med kommunikation. jo det ska jag :D WEhoooo ..

jag vet inte riktigt vart pluggnojan kommer ifrån, antingen är det så att jag faktistk är sugen på att plugga, eller kan det bero på att jag vill skylla på något för att slippa att fortsätta att städa klart i lägenheten ...

flyttade på två hyllor igår och lägenheten blev plötsligt så mycket ljusare.. funderade på att flytta på sängen, men kom inte på något ställe där jag kunde ha den ist. så den får stå där den står.
jobbigt bara att man inte får tag på något jävla föråd så man kan lägga in de tre lådor man har stående. sen väntar jag på att mamma ska komma upp o hämta sin dator så man blir av med den oxå! . sen ska jag försöka hitta en tvåmanna soffa helst bäddsoffa som man kan ha här stående vid fönstret oxå!. sen är nog min lägenhet fullbordad! .. jo det är det !! .. hahah

fick två dissningar på lägenheter i motala, den ena var redan såld :S .. sen den andra ville dom ha 4 tusen för.. njaa lite över min prisklass.. hmm .. =/
sökandet går vidare tror jag ..


Idag känns det som en såndära tomhet. alla mina klasskompisar har åkt på läger, och jag är typ ensam kvar ... :(
vem ska mna nu vända sig till om det krisar? .. om jag känner att luften tar slut ..
hmm =/ och dom är inte tillbaks innan fredag BAJS ..

Myran ligger fortfarande och sover trotts att klockan är tolv.

jag själv vaknade vid sju då dom höll på med en jävla massa järnrör utanför lägenheten .. jag menar, är det något man absolut måste få gjort vid sju tiden ?

visst det ska vara en jävla marknad här men inte förens på LÖRDAG!! .. det är för fan bara onsdag idag.. :O ..
orka dessutom att halva östergötland ska komma hit :O.. orka folkmängder :O UTANFÖR MINA LÄGENHET!!!!! ..

GAHHHH ..

nej nu blir det frukost sen fortsatt plugg!!! ..

Jag ser löv på marken, jag har hört att man kallar det för " Höst " sikket jävla påhitt!



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0