20 september

idag har blivit många uppdateringar jag vet ,
men åhh allt är bara så jävla fiasko! ..
jag trode jag kunde lita på dig ! jag trode jag kände dig !

finns fan bara Simon jag litar på här uppe! Tack för att du finns vännen . Vi är mer lika än vi kan tro. och det betyder massor att ha dig vid min sida! <3


Jag kan inte fatta att jag sa det jag sa till marina idag! jag kan inte fatta jag jag sa att jag är glad för att du har hittat en flickvän, jag är glad för din skull! jag fattar det inte , men jag tror jag har börjat växa i mig själv!

Jag börjar se framsteg, Stora kliv men jag börjar se ljusa tider! ..

Och det gillar vi!

Jo jag är jävligt glad för din skull! det är jag helt seriöst. det enda som är jobbgit är när du skryter om det..
men du och jag tsm är jävligt bra vänner! det märkte vi i fredes. vi har kul tsm !!! ..
och så kommer det alltid att vara...

nejj . .tack alla vänner för att ni finns för mig just nu ! .. tack det har gjort en stor skillnad! ..
framförallt ett stort tack till David, jerry o simon ..

Och markus har ju alltid funnit där .. kan fan inte fatta att min bamse markus ska bli pappa när som helst :O ..
snart får jag träffa lilla gabriel som kunde vart min egna son :O ..
jag kan verkligen inte fatta det!
det är sjukt! men så får det förbli oxå !
för det finns ingen finare människa än markus!



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0