19 september

Det börjar dra sig mot höst.
trotts att det inte riktigt märks ute.
Och jag kan säga att hemlängtan har inte varit större än den är just nu .

Höst myset med kompisarna, Höst kvällarna med mamma framför tvn o ett glas rött vin! .
Höst .. åhh vad jag hatar det !
och denna hösten kommer att bli den värsta någonsin! ,
För jag är ensam!
Helt jävla ensam, och min vän kommer att lämna mig ..
den enda vännen jag känner verkligen lyssnar på det jag har att säga här uppe. försvinner..
Flyttar 20 mil härifrån, orsaken till att jag flyttade upp har lämnat mig en gång, men lämnar mig ännu värre denna gången.
och jag kommer troligen aldrig att sluta gråta.

Det kommer att kännas som en stor jävla tomhet, ett liv utan minnen, ett liv utan dig helt o hållet..
Det funkar inte i min skalle, det kommer aldrig att fungera, jag vet det redan nu.
Jag kommer hamna på ruta ett igen. Hoppa av skolan     och flytta hem ..
Hem till tryggheten!

Jag kommer vara så jävla meningslös att jag hoppar av skolan bara några månader innan jag tar studenten! .
För jag orkar inte må mer dåligt än vad jag redan gör.
Jag orkar inte sjunka och inte kunna prata med någon.

Jag behöver dig, jag behöver DITT stöd och ingen annans.

Jag hade ett mål för att orka vidare, målet är borta, och vad har jag då att sträva efter?

mitt liv går ut på att sträva efter nya mål. men jag har inga m¨ål överhuvudtaget längre. jag ser inte ens någon mening med att gå klart skolan, för jag vet endå inte vad jag vill göra efter!
Jag vet inte alls vad jag vill fortsätta med . och absolut inte plugga vidare.
jag har inte lust att bli vuxen .

Jag vill vara den flickan som somnade i Markus famn utan bekymmer.
Den som låg o skrattade åt när han snarkade ..
jDen som kittlade markus bara för att få honom att sluta röka. Den människan som var älskad och hade en bästa vän, en bästa Markus i hela universum! .

Jag vill verkligen tillbaks til den tiden ..
För jag saknar det , jag saknar markus och åhhh.

Jag saknar helt enkelt en bästa vän jag kan skratta med, en bästa vän jag kan berätta saker för, en bästa vän jag kan hjälpa när det blir svårt!
En bästa vänm som alltid finns för mig på samma sätt som jag finns för den !




Ajjja .. Puss & Kram antar jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0