17

GE MIG ALDRIG EN TORSDAG IGEN!!!!!

dagen har varit jävligt seg 08.30-17.00 .. Blööö typ i massor :O ..
och utedag har vi haft hela dagen oxå :O .. sjukt kallt har det varit. och eftersom min tatuering är så SJUKT känslig så kan jag inte ha en tröja över den :O.. så där står jag i typ 5 grader i t-shirt.. BAJS!!! ..

men lite kul och stolt är jag faktiskt över dagen .. Vi har ju massor inskolninbgsbarn på avdelningen (jag vet nu tänker ni som jg gjorde: Borde man sätta en praktikant när det är inskolning? ) .. haha jo jag har en massa inskolningsbarn och ALLA ungarna kommer till mig när dom är ledsna HAHAHAHAHAxd så jävla lyckat! ..

Stackars barn, och framförallt stackars mig ! gillar ju inte ens de små sakerna...

dock börjkar jag gilla min praktik, hahah aktiviteterna är det inte ens jag som bestämmer !!1 hahah
min handledare har redan bestämt att jag ska göra tre olika aktiviteter.. olch den första börjar i morgojn XD

sen äre bara tv å kvar ! men det har vi bollat ideer om även idag!! ..
hahah så jävla slappT1.
nu svider det i ögonen, och jag behöver mat känner jag .. jaoo ..

VAD ERBJUDER HELGEN ????

imorgon börjar jag 08.30-13.00
och utedag heeeeeeela dagen :(

TACK för fredag!!!!!




Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0