"Wherever I am, I'm still to far away from you!"

Har nu sprungit runt hela stan i strumpor för att leta efter armbandet, inget resultat.. VART FAN HAR DET TAGIT VÄGEN???

Sitter med tårar. det var skit fult o barnsligt. men det var en garanti om att du alltid kommer att finnas vid min sida. skickar dom ut dig i krig så kommer jag endå ha dig lindad runt armen ..

Trotts att jag hatar dig, så hatar jag inte vår vännskap!

Idag har det fan bara varit en skum, jo JÄVLIGT skum dag..
jag kan inte säga varför.de flesta förstår nog. men det är fan bara skumt! . jag fattar inte hur den människan tänker längre :S


Det gör lika ont att umgås med dig som att lämna dig <3

Jag vill faktiskt tillbaks! men samtidigt vet jag om att jag börjar ett nytt kapitell nu .. utan dig, utan er! .

FANNNNNNNNNN att armbandet är borta :(




'Saknar min pernilla <3

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0