9 oktober

Just nu kan jag inte förklara vad jag lever på. jag kan inte förklara hur jag mår. jag vill skratta, men samtidigt gråta.
Jag vill vara social men samtidigt sitta för mig själv i ett hörn.
Jag är lycklig men samtidigt lost.
jag vet inte vilken väg jag ska ta längre. !

gårdagen var bäst, och jag vill verkligen bara tillbaks!
JAG VILL TILLBAKS!

men samtidigt är det ett avslutat kapitell, ny tag och nya händelser.
Men är jag beredd?
Är jag säker på att det är det jag vill?

Jag fick svar på så många frågor. men även en hel del nya frågor.
Jag fick ett nytt hopp! .
En ny lycka jag kan leva på ett tag till iaf !
Och bara det gör stor skillnad! .
JAg känner mig pepp! .

Sov iaf hos pernilla inatt. kände att jag behöver vara stabil för att kunna sova själv hemma, efter allt som hände igår ..
vart trevligt iaf . om man hade fått längre sömn vill säga! hahaha kom till henne vid tre / halv fyra och sov till halv nio...

trött är jag idag. sen har man varit med henne hela dagen köpt ett hem till hennes bäbis, städat henne lägenhet och suttit och skrattat åt inget! . som vanligt när det är vi två!

Du är den starkaste människa jag känner, jag förstår inte hur du kan gå igenom detta på det viset du gör.
Jag hade aldrig klarat av det!


Nu sitter man iaf här o segar runder :O

Får se vad som händer resten av helgen . Jag orkar bara inte tänka på något mer.
Jag är glad i den situationen jag är i just nu. trotts att jag aldrig har varit mer förvirrad i hela mitt liv!! ..



En HELT vanlig dag med pernilla <3

Älskar dig så jävla mycket gumman <3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Haha jaa eller hur, inget fel på er skåningar ;D



Oj shit vilka tunga inlägg :/ Det låter verkligen som det är en riktigt jobbig situation du är i, även om jag inte vet vad det är, så känns det i inläggen att det gör jävligt ont! Jag hoppas det kan lösa sig?! <3

2009-10-10 @ 19:19:16
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Åhfan, inte kan bestäma sig om de älskar dig eller inte? HEMSKT :S jag vet inte alls vad jag ska säga nu :/

2009-10-11 @ 12:01:37
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0