vänner föralltid<3





Jag skulle nog aldrig kunna förklara hur glad jag är över att ha dig vid min sida<3

jag skulle aldrig kunna förklara hur glad jag faktiskt är ..

sen att jag är ett rövhål som har problem att visa känslor ...

hmm joo sån är jag <3.


trots att allt verkligen är skit vissa stunder, så gör du verkligen allt bara så jävla perfekt
genom att bara vara du .

du ger mig en energi som jag faktiskt aldrig fått förr.

du lyser upp allt skit som händer. och faktiskt för en stund gör det ogjort.


Alla jävla ord på hur jag ska förklara dig låter så otroligt mesigt i jämnförelse om vad jag egentligen tycker..

Den där dagen då du hade klassfesten hemma hos dig , och fick mig att vilja komma dit.

du gav mig en chans att verkligen komma in i motala.

å fy fan vad jag är tacksam över det <3


redan innan den dagen var du en tjej som visade att du verkligen var översocial med folk .. två gånger faktiskt


första gången på grupparbetet om pedagogerna.. då du fick mig till att vara med i din grupp ( dock åkte jag till danmark och missade hela arbetet och svek er)


andra gången då vi skulle ha klassråd fast det var inställt .. då du satte dig brevid mig på bänken och började snacka med mig ..


du har verkligen försökt ( eller jaa , jag vet om att du är sån) .. det har jag faktiskt lärt mig nu .


sen att vi tillbringade hela påsklovet tsm, nästan hela iaf..
på stan, grillandet i varamon, träffade din bror. natt doppet och träffade linn ..
allt är så fint .. Allt var bara så kul ..

och tillsammans med dig flöt livet på ..
alla bekymmer försvann, och jag var för en kort stund lycklig.

Jag ville gå till skolan var dag, för jag visste att du skulle vara där och lysa upp med din närvaro. ...

Förstår du ens hur tomt det kommer att vara utan dig när du är i turkiet? .
Jag kommer verkligen att sakna dig något enormt mycket pernilla! ..

'Men jag hoppas att den tiden går fort, för min skull. ...
sakta för din ..
för jag vill att min pernilla ska må bra
.. tyvärr finns det en massa as som gör det svårare..

men jag hoppas att du fröstår att jag alltid kommer att finnas för dig oavsett vad . ...

För du är min ängel..
Du är min räddning...


Jag minns det du sa innan klassträffen " jag tror att vi kommer att bli bra vänner" .
enligt mig så stämmer det in jävligt bra..
du hade så jävla rätt <3

Åhh.. tusen ord kan inte ens det förklara hur perfekt du är i mina ögon ...

Och vart på jorden vi än bor i framtiden vägrar jag att släppa kontakten ..
Vänner föralltid<3

Jag älskar dig mer än du kan tro vännen<3


Kommentarer
Postat av: Pernilla "Grandin" Bergman

ååååh gumman, du gör mig helt tårgöd! <3

Fattar inte att jag betyder så mycket för dig.. <3

Du är en ängel från det blå som fick mig att se en helt annan sida av livet.. <3

Mitt sociala jag gör en stor skillnad i många liv, men jag har märkt att det är något speciellt med dig..

Jag kan vara hur barnslig som helst, upp speeeedad och en massa andra saker som andra bara skulle tycka vara jobbigt.. men i din närvaro är bara allt sådant för kul!

Älskar dig gumman, kommer alltid finnas där för dig!<3<3

2009-08-13 @ 05:42:45
URL: http://percchika,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0