........

Storebror, jag vill sluta andas,
och långsamt i ditt knä dö.
Mina ögon känns, som vägen när den sandas,
som grus, dimma, jag kan inte se klart.
Varför Storebror4, kan inget ara vara underbart?
Utan nackdelar och fel, bara få lov att vara,
ja att bara få lov att vara hel. ?
Storebror, jag kan gå på vatten, jag kan skrika så högt jag vill, Storebror jag kan se i natten, och flyga om du hjälper till.
Men jag kan inte leva såhär, verkligheten drar mig isär.
Storebror, varför gör det såont?
Är det bara jag som känner denna kluvande smärta?
ett hål, en tagg. som finns där i mitten av mitt hjärta.
storebror, får jag vila snart?
Allt går så fort,
Allt har så förbannat hög fart.
Jag hinner inte med, orkar inte mer
Storebror, är det bara vi som ser?
Vad världen gör med oss, Storebror?
Sliter och drar, slår och tar
Varför storebror, är jag alltid kall inuti?

Storebror, jag önskar du kunde göra allt bra igen <3


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0