9 augusti , VA- VAD sa du ??

såhär rädd har jag inte varit på väldt väldigt länge..

allt började igår när jag satt i motala o solade nere vid hamnen, hade mp3 i öronen och märkte att det helt plötsligt blev svagare o svagare musik i vänster öra..
höjde volymen på mp3 men det hjälpte inte ...
trodde det5 var hörluran det var fel på  så prövade vänster snäcka på högra örat.. och det var helt normal ljud.

imorse när jag vakna var vänster öra helt borta.. gick in på toaletten för att leta upp mina "öronballonger" för att se så det inte var lock för örat..
men det hjälpte inte ..

gått utan vänster öra hela dagen .. och nu i kväll börjar höger sakta men säkert oxå att försvinna ..

vad håller på att hända???
håller jag på att bli döv?

jag är rädd.. men får se om det blir till sjukan i morgon ..


åhh min sabotage marina är så jävla bäst! ..
haft så jävla kul med henne hela kvällen! ..
och våra planer är glödheta! .. lätt att detta kommer att fungera! MOHAHAHAHAH

tack för att allt är som vanligt igen ..

Vettu hur mycket jag hatar dina bröst???
tack vare dom fick jag leva hela sommaren 09 utan dig !!!..
GAHHHHHH...
och ajg som behöver träffa dig som mest just nu ..

åhhh...

Men jag vet inte riktigt vad jag skulle med högklackat att göra ?! :S ..
hmm

aja du e lite knäpper....

nej troligen så blire till att sova n.. eller något ...

Puss & Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0