6 augusti - simon - make a try .. GUD JAG FALLER!!!

inte så känd låt . .finns inte ute på youtube.. men så jävla bäst är han!!!! ..  lite gayig men fan så skönt comp !! åhhhhh

usch .. en helvetes dag??!! .. jotack ..
bråk, svek, svett, tårar o glädje..
jag tror inte det är bra för mina hormonor att få uppleva så kraftiga humörssvägningar!! ..

" And if I would say I love you, then you know that is the truth, I would never lie to you"

grannarna måste hata mig .. natten är ung men timmen sen ..

och så fick man vetta ytterligare två gånger idag att jag o casper inte är tsm längre... tack för det ...

för det första, trodde jag inte det om dig ... du var min vän .. .

den andra gången var det för två st.. åhhh.. fan vad jag hatar det ..

bara för att vi inte är tsm betyder det inte att jag är död?! ..
jag lever fortf..

det borde vara han som är "död" .. detär ju trots allt jag som fått igång vännskapen med dessa folk.. men inte då ..

så går det när man är en dum skåning vilse här uppe i norrland!!! ..

Vi har iaf TVÅ eiffeltorn! HA slå det sketna skåningar .. det enda dom kan komma med är sina hav o åkrar! PLATTLAND!! ..

nej jag kan ju itne sitta o dissa mitt eget hjärta sådära på bloggen ..
men ftersom mitt liv är meningslöst och dagarna i det ännu värre, jaa eftersom allt bara går nerför och alla bara lämnar en , så får det bli så!! ...

jag vill ner till pappa.. jo vill sitta o titta mynt med honom vid typ tre på natten, vill hjälpa honom att flytta..
vill få en kram av honom ...
åhh saknar mfamilj något innerligt..
joo.. det är så jävla ensamt och då är jag helt seriös, jag trodde inte det skulle vara såhär jobbigt..
det är fan så jobbigt.. vill ner till skåne, gräva ner mig och aldrig öppna ögonen igen ..

för jag vet att om jagkommer att flytta härifrån, så kommer jag atlängta hit oxå .. längta efter alla människor man känner här ..

åhhh varför är sverige så jävla stort? .. jag förstår ju inte .. tittar man upp mot himmeln så är allt så litet.. jag menar .. alla lever vi nder samma himmel .. och då kan det väl inte vara så förbaskatt stort? ..

glott igenom två filmer idag .. jo två filmer .. hur ska jag då klara mig igenom natten ?! .. finns ju knappt några filmer kvar.. åhhhhh...

jag är fortf glad  det är jag .. bara lite irriterad på folk som bara är utee efter att förstöra. .!

ta mig till skåne, ta mig till casper.
ta mig lååångt härfrån


GE MIG HÖST!!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0