25augusti - jobbig natt men väl hemma <3

jodå .. går dagen vart en STOR jävla kattastroff hela jävla dagen!! ..

men iaf satte mig på bussen i lund 21.20 ... bytte buss i malmö 22.10åkte upp till linköping fullpackad buss o busschaffisen var nog inte lagom pigg han heller .. Vingla kan jag säga att  det gjorde :O
iaf så kom jag till linköping vid 03.30 o då står en idiot till taxi chaffis o försöker få mig att åka med :O .. Linköping till borensberg 600 Spänn .. FUCK OFF LIKSOM!!!

när bussen kostar 39 :S

ajaa vid 05.05 vart jag halvt ner frösen och trött som ett ass .. .bussfanskapet kom .. BTW min väska väger BLY..
sätter mig i värmen och tro fan att jag somnar :O .. hmm vid bbg centrum väcker den snälla chaffisen mig och säger att jag är framme.. hoppar av busse nförsöka fixa så jag kan bära alla väskor o grejjer jag h sen börja bege vandiringe hem...

kvart i sex vart jag hemma .. kramade om min lilla hesa myra. bytade kattsand och slängde mig  klöderna på i sängen.. somnade med katten på magen och sov till tio .. puhh skulle egentligen till skolan vid åtta.. men men ..

 väl i skolan vart det la helt kej!! ..

hemma igen o endast slappar .. så otroligt skönt . men längtar tillbaks till blekinge!! ..

saknar christopher.. finare människa får man leta efter. och det jag känenr nu har jag inte kännt på väldigt länge.. <3

allt är så otroligt speciellt!!! ..

SNART KOMMER MIN PERNILLA HEM OCH JAG HAR INTE ORD FÖR ATT FÖRKLARA HUR MYCKET JAG SAKNAR HENNE<3



ganska klockren skylt XD .. trode vägen fortsatte genom huset :O


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0