17 augusti någongång mitt i natten

jag ligger här i soffan o dunkar skånsk musik.. ähh börjar jafastna för detta igen ..
fick tillbaks den grova skånskan idag igen, hmm =/
gillar inte tanken ..

just nu är allt bara så full proppat i mig och jag vet inte vad jag ska göra längre.. jag vill skrika ut till alla i hela världen att jag gillar dig.men jag är för feg för att ens berätta det för dig ...

åhhhhhh.....

allt kommer bara att förstöras. jo det kommer det att göra... åhhh jag orkar inte

idag åker jag iväg till blekinge.. morsan skulle komma o plocka upp mig vid  tolv tiden .. är inte alls säker på att jag har någe internet där uppe i skogen .. är nog lite rädd att jag inte kommer att kunna komma in på datorn på en vecka.. men det ska nog fungera endå.. hoppas det iaf ... finns ju på mobilen 0736393822

saknar myran så jävla mycket ...
åhh känner mig som ett as som låtit henne stanna hemma.. mår inte bra alls över det ..
passat samuel ikväll oxå ..
trevligt som vanligt. <3 ligger o garvar vi bägge två till allt o inget..
blev att sitta o glo på svamp bob fyrkant. tills nikelodeon slutade sen drog vi ut på studsmattan i typ en timme eller två. in igen och glodde på någe annat skit o busad i soffan ..
satte igång byggare bob och mös i sängen samtidigt som vi flög flygplan .. HAHAHAHA .. som landade mitt i skallen på mig .. fan fåt märke av den =( ..

sååå sött .. var det iaf ..
älskar verkligen den killen<3

fy fan 5 jävla år nu .. usch .. känns somom det var förra året då jag höll honom i famnen.. känns som om det var ett år sedan jag gav honom offen ..
åhh ge mig tillbaks den tiden <3

åhh..
saknar dig<3
er
men speciellt
dig<3

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0