16 augusti eller iaf början på den<3

guud idag har jag fan bara sletit.. nästan alla grejjer är borta ifrån lådor osv ...
byggt ihop pappas dator, har lite fler grejjer jag ska koppla in i morgon..
fixat tv till min dator.
vart o handlat,
lagat mat
och hjälpt fars gubben med att lära sig msn .. hahah ..
ikväll var vi hos göte o gerd från sju till tolv... fick min födelsedags present weiiiii <3
hmm nu är vi ganska lagom slut i hela kroppen ...

pappa ligger i fåtöljen och sover HAHAHA ..

med tessie brevid sig .. såååå sött <3

imorgn blire att fortsätta o städa.. plocka o fixa ... puhh..

är så trött...

vill hem .. saknar myran saknar pernilla..
saknar borensberg...

saknar mitt hem <3 ....


fast det blir la bättre på måndag då man åker till blekinge..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0