15 augusti Äntligen framme

hahah fy fan så klockren bilfärd det var då! ..
haha ..

menså bäst kompisar man har så var dom så snälla o kom o hämtade mig i borensberg typ vid halv sex
(skåne pernilla och camilla )
för att bege resan ner moskåååååne ..

hahahaha så otroligt klockrent.. jo pernilla satt bakom ratten då jag kom ner till vägen för att hoppa in i bilen ..

SHIT ..
livrädd som jag var satte jag mii bilen och vi började köra iväg .. smått rädd för att krocka kom vi iaf fram till motorvägen .. där allt börjar bli lugnare tänkte jag .. HAHAHA NOT!!!! ..

läskigt säger jag bara.. har nog inte tillräckligt med fingrar för att kunna räkna hur många gånger vi var över på vägrenen...
sen skulle vi ner til lgränna för att möta pernillas kompis.. jovisst missade avfarten körde tills nästa, vände tillbaks och körde av ... hmm .. kunde dock ha fortsatt l'ängre fram. men ist skulle vi köra igenom hela jävla centrumet gränna... jooo ännu mer panikslagen eftersom pernilla FORTF satt bakom ratten .. HAHAHA

väl framme så g camilla över och körde ner ..

puhhhh....

väldigt mycket lugnare körning .. hahah och jag kunde liksom luta mig tillbaks där i baksätet.. och börja snacka skit med pernilla..

hahah jooo en massssssa skvalller blev det <3

nere i ljungby kom bytet igång igen. hmm pernilla bakom ratten och det första misstaget hon gör är atrycka på gasen ist för bromsen när hon backade .. HAHAHA ..

ner på motorvägen igen och vi bestämmer oss för att köra av o käka på ljungbystoppet .. hahahah jo camilla och jag satt o asgarvade medans pernlla satt i telefon med en göteborgare HAHAHAHA .. stackaren kan ju knappt köra.. hahahah
väl inne på stoppet byter dom plats igen! .. för jag o camilla höll på att garva ihjäl oss.. in till drive in ocbeställa mat .. hahahahaha ..

vänta på mat i typ 80 år maten på plats o plattan i mattan ner mot skåne .. hahah skratta kan jag lova att vi gjorde!!! .. hahahah ..

och så slapp man ernilla bakom ratten för resten av kvällen ..
 
och jooo .. bäge töserna har körkort

sitter nu här hos pappa och mixar med datorerna .. lär ju snart sova.. gubben kommer ju väcka mig vid sju hela helgen .. BLÖÖÖÖÖÖ :( ..


Måndag bär det av til lblekinge och vi bara älskar det <3..

saknar faktistk min pernillla redan <3 ..
faaaaan ...

saknar myran och känner mig förjävlig som har lämnat henne .. :( .. hmm

ajaa

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla "Grandin" Bergman

saknar dig massvis... <3<3

2009-08-16 @ 15:12:23
URL: http://percchika,devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0