13 Augusti .. sååå mångfa borden :(

ikväll känner jag en svag panik ångest...

jag kanske inte borde åka.
jag kanske borde stanna kvar ..
jag vill inte lämna detta stället ..
jag är rädd att längta tillbaks, att längta hem..

.....

Att längta efter dig .. ..

men jag tror jag behöver komma ifrån allt ..

och dessutom vet jag inte hur jag kommer att klara det nu när pernilla försvinner.. <3 ..
den finaste av dom finaste <3

borde packa, borde städa, borde kolla upp buss och tider, borde kolla upp hur jagtar mig från helsingborg till ängelholm. borde kolla upp om pappa är hemma, boooooorde stanna kvar :(

har haft en skön dag faktiskt , inte så stress ringde till skolan och jo det fungerade ju bra. sen drog man ner i handlade lite. in till banken och sen till moooootallla o min fina pernilla <3

vart där tills typ tio bara så jävla skönt att sitta där o snacka skit, trots att hon hade fullt upp med att städa.. känns bara så skönt att endå finnas där ..lugnande..

åhh gud sista gången nu på ca två veckor vi syns ...
kul att jag överdriver lite . men det är typ BAJS LÄNGE?? ..


åhhh..

en deal har vi oxå kommit överens om ..! ..

pluggisar ska vi bli ^^ .. yeaj! .. go for it! ..

TREAN .. jag menar .. hallå?! .. ett jävla år till sen ä vi tamefan klara!!! ..
jo .. varför inte lägga ner allt vi pallar på det då ?! ..

NEJ trean det bästa av de alla år kommer det lätt att bli <3

ska nog försöka få något gjort..

hmm :/ borde kanske inte åka ??

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0