tidig morgon typ 25:e kanske :S

vet inte ens om jag känner för att kalla det för morgon..
Känns la mer som mitt i natta :O

Klockn är typ halv sju ( okej när jag hör det så låter det inte så jävla tidigt längre, känns värre att se siffrorna 06.27 )
Det är iaf mörkt ute.. (hmm det var det för typ 10 minuter sedan iaf! )
jag känner mig inte ens stressad! .. det är lite synd faktiskt ..

jag gillar det dära stressandet på morgonen.. det är på något vis, lite skönt, jag känner att jag blir piggare på så vis! .

Jo okeej .. nu när jag ändå tänker efter, klockan är halv sju. jag börjar sju och jag sitter fortf i sängen i nattlinne och bloggar????!!!! .. har jag tid till det ? .. bör ju gå hemifrån kvart i .. Alla vet ju hur jag är !!!!

Hahah ..

Jobbandet idag är

07.00-16.30

tror jag vi kom fram till!
Ska iaf bli kul. ser fram emot det!! ..
sen får vi se om det blir jobb över helgen oxå eller inte! .
Om inte så blir det iaf mange för hela slanten skulle jag tippa på :P

Neej nu MÅSTE jag hitta kläder!!!! .. .

får se om det blir uppdatering under kvällen eller om jag är helt dö o bara slänger mig för o sova i sängen! .
Det lär märkas!!!




Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0