Han med stort " H "

Han med stort H

vem är egentligen han med stort H ??


har ni någon gång funderat på det som jag funderar på ganska ofta, kan det vara någon som finns så nära att man inte ens ser det ?
eller är det en av de killarna man tagit avstånd ifrån, som man faktiskt har blivit uppraggad av innan men liksom sakta men säkert försvann ifrån? ..


Eller är det en helt ny främmande kille som ska komma in i ens liv ? .

Det finns tre killar i mitt liv som jag faktiskt har funderat lite över..
tre killar som kan vara en möjlighet, om jag bara ger det en ny energi! ..



men tänk om det är någon utav dom tre?
jag menar det vi hade en gång, var ju faktiskt om man tänker efter ganska så mysigt o romantiskt ! .
eller jaa, hur nu ett ragg kan vara romantiskt?! . men det var speciellt! . och så bara försvann det..
Man vaknade upp på morgonen och allt var som bortblåst
men tänk om man ska lägga ner kraft på det igen ? .


eller man kan ju oxå låta livet flyta på ! ..... ta en dag i taget! för jag menar, ett liv är ju ganska långt att leva, behöver ju inte redan nu slösa bort sin tid på han med stort H, när man endå ska leva hela livet tsm sen! .


Men det är ju klart att man blir lite nyfiken ändå!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0