FREDAG 18 september???

Nu är det äntligen fredag och mitt humör är på topp! .
och ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt att det är praktiken som är skyldig till det!
har nog aldrig varit på en så flummig förskola som denna! och jag bara älskar det just nu!

HAha idag lekte vi skogsmulle, o eftersom lärarna har ute pedagogik kurs uppgifter och jag apu uppgifter slog vi samman det med skogstrippen och lagade tomatsoppa över eld.
jodå dom höll i maten och jag i efterätten! ..
Så otroligt skönt att efter redan första vecka vara klar med en aktivitet och på måndag ska jag göra nästa, eftersom jag itne kan namnen på barnen så tänkte jag köra någon namnlek, men vet inte riktgit vad än eftersom det är sådann blandning på barnens ålder!. så det måste vara en enkel lek men samtidigt något kul i det för de äldre barnen, något jag får klura på ett tag!

Ingen med förslag ??

Idag är det som sagt fredag och jag är på topp!
Gårdagens planer jag smed på kan vi kasta i väggen eftersom jag faktiskt inte orkar bråka med någon idag!
Idag skiter jag i allt o en piss i atlanten skulle jag inte bry mig ett dugg om! ..
Typ inget kan förstöra min dag idag! nej INGEN, INGET..

Hahaha nej nu äre fredag och jag väntar på att en kom,pis ska komma över o vara social, jo en kompis! och en jävligt fin sådann!

FREDAG O LIMON STÅR PARKERAD UTANFÖR!



Sa ju att den stod parkerad utanför XP

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fin din blogg har blivit :)

2009-09-18 @ 19:42:15
URL: http://jenniix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0