5 September

Idag har det varit en kanon dag <3 allt har varit så perfekt. som det är var gång jag får träffa dig <3

Gårdagen slutade vid halv fyra då söta kenny med sömnproblem äntligen lyckades somna,

det vi hade innan, känns som om det har kommit tillbaks<3 du har alltid haft ett speciell plats i mitt hjärta, enda seedan första dagen vi började pratas vid. 5 år sedan är det nu. och jag minns alla samtal vi haft, hur speciellt allt var . jag minns den natten ingen av oss kunde lägga på luren trotts att vi behövde sova. men ingen av oss ville lägga på luren från den andre.. allt var så jävla kul när du var inne i bilden, och inatt, ja inatt kändes det som om den tiden kom tillbaks <3 tack kenny, det betyder verkligen jätte massor mycket att vi fortf har kontakt trotts att så mycket har hänt <3




iaf så somnade jag då runt halv fyra, halv sju började dom där ute med att smälla järnrör i asfalten .. :O
halv sju en lördag morgon joo!!! ..

upp och fixa o trixa .. ta en låååååång dusch , lägga sig i sängen o glo runder på nätet och lite så ..

vid ett tiden tog jag bussen in till Motala för att träffa casper =) .. alltid lika kul att få prata med dig.
vi satt o pratade en låååång stund .. kändes så skönt att få prata av sig med någon man vet lyssnar på en ..

sedan bar det av till peernilla <3
hahahahahahahahahahahahaha
det visade sig att man även fick träffa lilla stoffe! .
pernilla var i full gång med alla jävla ikea lådor o skit o mög hon hade inskaffat under dagen ..
vi hann inte ens komma inanför dörren innan hon skickade över en STOR jävla ikea låda till casper o stoffe.Det visade sig att två händiga män klarade av att bygga ihop en tv hylla .. när jag sedan frågar vad alla skruvar som blev över skulle vara till. knäcker den smartaste av dom ur sig " det är det som inte fick plats!"
XD HAhahah .. iaf så emot sin vilja så var han tvungen att åka hem o lämnade mig enssam kvar med pernilla o stoffe.. jo det gick ju .. jag satte mig vid en soffa o tittade på :D det är jag absolut bäst på..
med tanke på att dom dära två huliganerna skulle få upp klister grejjer på väggen .. hmm jaoo låter knäppt jag vet .. DET VAR JÄVLGIT KNÄPPT OXÅ!! .. o absolut INGET är rakt i pernillas lägenhet...

efter många garv kom även den " Falska skåningen" (danne) dit .. och ville nästa direkt ge sig av därifrån när han fick se de snea klistermärkena på väggen XD ..

iaf satt man där o drygade o asgarvade till typ halv åtta då casper o maria kom för att se hur lägenheten hade blivit..
sen fjeskade man sig på skjuts hem eftersom dom endå skulle in mot linköping .. dETgillas (Y) hahha
sen har mnan kommit hem o kännt sig allmänt trött o kroppen, seg o inte haft lust till något. inte ens haft lust till att vara social över msn .. :S hmm var håller på att händA??


men iaf tack för dagen!! 


 

Du är den bästa vän som finns, vet du det ? <3
 med dig kan jag verkligen vara jag<3

jag bara älskar dig så jävla mycket gumman!
och var gång jag lämnar dig är mitt humör på topp. och ingen, jag menar verkligen INGEN kan trycka ner mig <3
 du ger mig energi till att orka.
du ger mig hopp över att jag klarar att ta mig vidare.
d får mig att känna mig som en människa<3
och ajg bara älskar när du är sådära flummig som du alltid är <3

Allt blir så jävla Rätt när jag får lov att skratta åt/med dig ..

Jag kommer alltid finnas för dig vännen <3

PernillA "GrandiN" BergmaN du betyder allt , trotts att du är lite sné =)

 ( eller iaf din lägenhet XD )

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0