Tack för att du gör allt så mycket värre

Tack för att du hånar mig .
Tack för att du gör allt så jävla mycket värre.

Du fattar inte att varenda litet ord från dig stör jag mig på, men jag älskar att höra din röst
JAg hatar att känna såhär. kan du inte bara vända om o säga att du ångrat dig?
JAg hatar dessa dagar jag gråter mig igenom.
Jag hatar hela jävla situationen.

Nästa helg kommer att bli bra. jag tror det. jag hoppas på det. jag kä nner det , jag vet det ..

Allt kommer att bli så mycket bättre redan i morgn då jag kommer ifrån det första bekymmret
Näst intill det största bekymmret.

FATTAR DU INTE ATT JAG VILL HA LITE EGENTID MED DGI!

allt här nere har påminnt om "oss" jag har suttit o tänkt på allt jag inte får tänka på.
Alla jävla minnen har dökit upp.
o fattar du då varför jag frågade om du minndes helsingör resan ?
Den betdde så jävla mycket för mig att du o jag gjorde en stor sak ensamma. Bara du o jag en hel dag i helsingör. Jag har varit där minst miljoner gånger. men aldrig sett så mycket eller upplevt så mycket som ajg gjorde när vi var där .

minns du flytten vi gjorde tsm .. när vi hjälpte mamma, o du körde bilen ? .
Så många garv på så liten tid.

Var jävla sekund med dig betydde så jävla mycket. och jag längtar tillbaks mer än ord kan beskriva.

JAg har intalat mig själv att jag aldrig skulle skriva en sånhär text. o absolut inte lägga ut den på bloggen.

JAg har sjunkit för långt nu . jag har offrat hela mitt liv för dig. och jag fortsätter.
Dör jag nu skulle det troligen vara för din skull det oxå .

Jag mår inte bra längre.
Jag klarar det inte längre.
Det börjar bli för jobbigt.
Alldeles för jobbigt.

Eftersom du har valt din väg att gå. bör jag väl bara glömma.

HUR SUDDAR MAN UT MINNEN???



SAD DAY =(

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0