OVER AND OUT

Eftersom det nu finns folk som sprider rykten....
Och som fortfarande har mig som största och viktigaste samtalsämne trotts att jag lämnat deras liv för ett BRA jävla tag sedan .. Kul att man är populär iaf ! ..
Borde skriva autografer! . bara att slå en pling om ni vill ha en autograf! .. Sveriges nästa kändis är jag!

Iaf jag har nu skaffat en ny blogg. som jag inte tänker avslöja namnet på här. eftersom jag vill att du / ni ska skaffa er ett eget liv att diskutera ist!

Så godbajs! '





Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

♥ ♥ Tack :)

Det var skönt att se det finns fler som jag!

Man menar så jävla väl men blir ständigt missförstådd.. ibland för att man uttrycker sig klumpigt och ibland för att det man säger inte passar sig just då, men om folk bara kunde ta sig tid att lyssna och försöka förstå vad det är man säger!



Ja man kan ju hoppas att man åtminstonde hittar någon som kan se det positiva i att man är som man är. För jag låter alltid folk veta var de har mig och blir helt nervös av människor som kan framstå som att de inte påverkas av känslor. För det lär ju ingen komma undan, men sen är väl vissa som oss och visar det öppet medan andra hellre håller masken.



Ååh blir irriterad när jag läser ditt inlägg, jag brukar tack och lov inte vara något hett samtalsämne men kan tänka mig det är jävligt drygt! Och jag har aldrig förstått mig på det där.. om folk nu inte gillar en, det man gör eller vad de nu pratar om.. varför skiter de inte bara i en istället?? Hur kan man vilja lägga sin energi på sånt? Människor är jävligt konstiga...

2009-10-24 @ 11:59:44
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Underbara du :D ♥ Jafan, fler borde tänka och handla som oss, då skulle det nog inte ske så många missförstånd eller osäkerhet mellan människor :P



Men OJ, måste de säga upp kontakten med dig? :O Det var ju inget litet krav de kom med! Jag trodde först det handlade om vanligt skitsnack från folk som man egentligen inte har någon relation till. Men när det är ens ex familj så blev ju situationen mer komplicerad :O speciellt om man själv inte ser anledning till att bryta kontakten..

Okeej kanske smart av dig ligga lågt tills vidare, tror du det kommer lugna ner sig och att de ändrar uppfattning sen? Vad säger ditt ex och hans syster då, gör de som familjen vill?



Fast ja, det här kanske är något du helst inte vill diskutera :P speciellt inte om de läser! Men jag hoppas det ordnar sig snart iallafall! :)<3

2009-10-25 @ 12:55:40
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Men shit, låter som att allt som kunde gå fel gick fel :O Usch.. nu blir jag ännu mer nervös :P haha!



Tråkigt med örhänget fan, men tur du skrev det så jag tänker på att ta bort mina innan.. annars råkar väl jag också ut för det. Vore ju typiskt :/



Hur är läget annars då? :)<3

2009-10-27 @ 23:26:00
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0