misstag

Misstag efter misstag görs.
tårar efter tårar faller.
Ont gör det att förlora sitt allt.
Mitt eget fel, det vet jag myckt väl om.. så går det när man försöker vara 14 personer samtidigt.
När man försöker vara en tröstare samtidigt som man själv försöker vara lycklig.
Så går det när man försöker hitta nya vänner.
Så går det när man bor i en stad man inte passar in i ..
Så går det när man inte vet vem man själv är.

På måndag ska jag nog skriva av mig från skolan .
Ett dumt beslut, men det är nog det enda som funkar nu .

Det är inte här jag ska vara, och det vet jag nu.
Jag ska vara hos min familj, jag ska bli mogen jag ska veta vem jag är.
och jag ska kunna söka tröst hos min egen mamma .

Jag har nu gjort allt för att saker ska bli bättre.
men det blir det endå inte .

Jag saknar min Imma ...
Jag saknar morfar och hans historier.
Hans skämt som gjorde en glad
Hans sätt att skratta och se på problem ..

Vart är han nu ?
Varför är han inte hos mig ..

Iaf peter sov här i natt, tacka gud för det!
Helt underbart var det att få ha dig här!
Tack ..

Nu blir det lite plugg, sen får man se vart resten av dagen tar vägen!
måste fixa med psyk grejjerna o det.
Um på måndag för att prata igen .. skönt som fan ska det bli!

sen skolan o kuratorn är för att verkligen prata med henne om att hoppa av.
sen får jag prata med den nya hyresvärden om att säga upp lägenheten där oxå!

Allt kommer att bli bra. det vet jag !



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0