4 oktober

Det regnar. det gör det seriöst :O och det har gjort det enda sedan jag kom ner till skåne! . det resulterar i översvämmning i källaren, blöta kläder och saker jag borde få med mig hem inte kommer att kunan komma hem till mig än :O

Jag saknar min myra något innerligt.
Jag hoppas hon har det iaf lite bra där hemma..
Imorgon bitti åker jag hem :)
tar bussen härifrån 08.10 o är i Mjölby 15.45 lite segt men det får funka :) ..

Och sist men inte minst vill jag faktiskt tacka Koffe över att han fortf finns vid min sida. jag är ledsen över att jag förstört så mycket, men gladare än någon annan över att du fortf har stannat kvar :) den dagen med dig var den bästa någonsin! .
O jag saknar dig var sekund du inte är vid min sida! .
Vänner är nog det finaste som finns, absolut när man har dig <3



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0