fortf någonstans mellan en 4&5 augusti

Nu är jag faktiskt piss off

Nu är det helt seriöst...
 Allt var så lugnt och bra enda tills turken mitt emot flyttade in ...
Vem i hela jäkla sverige ställer sig o lagar mat klockan ett på natten?? ..

för första gången denna sommaren har jag lust till att somna innan klockan ett ..
men nej då ..
det fungerade ju inte när hela jäkla korridoren stinker mat !! ..
GAHHHH

åhh bara en sådan sak förstör allt... Blir så sur o gnällig på allt o alla, ¨åhhh
 förlåt...




Det kanske inte var en stressfaktor trots allt, tror att det var förståndet som styrde mina handlingar den här gången..

"Nästa gång jag får tillfället i akt, ska jag göra exakt samma sak, fast lite värre."

Jag bör skämas över att jag gjorde så. men det kändes alldeles rätt, och jag är även lite stolt över att det var just jag som gjorde det.

Är det jag som har psykiska problem, eller vad??

Men det kändes faktiskt jävligt bra..

Dom hade nog rätt, hade ingen rykt in hade resultatet blivit betydligt mycket värre.

Förlåt.. kan inte rå för mina inre känslor.. förlåt förlåt..




vissa saker går bara inte att förklara, men den dära dagen i örebro..
jag kan inte förklara den, jag kan inte förklara varför jag hoppade ...
men den har förändrat mitt liv, på ett eller annat vis. =/

jag saknar dig , jag saknar stunderna vi hade, visst det kan jag inte förneka.
alla dagar i helsingborg, alla dagar då jag trode jag var lycklig..
jo jag saknar dig. men det fungerar inte .
jag vill inte såra dig .
jag vill inte göra dig illa, j
ag vill bara inte förlora dig ...
inte än, inte nu ..
Aldrig . OKEJ ???

tiden innan jag mötte casper, var magiskt om man tänker efter. visst jag var lycklig när jag träffade casper oxå . men det var då den riktiga kärleken började lysa till liv, det var då allt blev svårare..

åhh vad meningslöst allt känns...
även denna text för troligen bara jag som förstår, och troligen kommer det att misstolkas o skapa en massa problem, som vanligt i mitt liv. jag orkar inte ..

åhhhhh
ge mig någon som kan lyssna i timmar,
ge mig någon som kan muntra upp mig! ..
ge mig GLÄDJE!

Puss  &  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0