8 Augusti - är detta slutet på något som borde vara förevigt?

Fy fan för denna dagen
fy fan vad jag harar den ...

åhh spola tillbaks! ..

var på en skit kul fest igår hemma hos pernilal gumman <3
 
dagen börade med att casper ringdeo väckte mig vid åtta tidenå morgonen för han påstod sig att jag skulle gå ut till stora vägen om jag skulle åka med honom till motatla.! så det  fick man göra...
åkte in till polisen för att ylla på anmälan...
sen skickade man ett mess till söta pernilla som tydligen låg o sov. men man skulle komma dit endå :D ..
weii :D

satt där o cpa sig tills hennes morsa kom.. åkte in till borenshult för emma oernilla skulle bada..
casper kom o hämtade mig och då började allt skit ..

Åhhh...

sen lämnade han av mig hos pernilla igen .. för t hämta upp mig ytterligare en gång (hans eget val) .. åkte till systemet frö att köpa dricka !. . jupp juipp .. sen bleve FEEEEST!! .. Haha .. fan så kul det var . men åkte hem vid typ tio ...
måde inte alls bra fuller och hittade ingenstans som kundel ika mitt hem ..
vid typ ett tiden kom dförbi en snygg kille som jag kunde fråga om han kunde följa mig till min gata! .. HAHAH AS PINSAMT! ..

ajaa somnade vid typ tre... i tårar..
vaknade upp gråtandes vid elva.. ringde till casper o frågade vart han hade tagit vägen .. .eftersom han skulle vart hemma hos mig vid nio :S ..

ajaa åkte ut till sjön mona .. men icke.. där var det en massa campingnördar! ...
på vägen ut från sjön igen såg vi en död kalv i sjön ... ..

är det ödet att vi skulel hitta den just detta datumet??

ajaaa hittade ett fint ställe där vi kunde gräva ner alla saker .. och det kändes jävligt skönt att få det gjort dfaktistk !! ..

sen åkte vi hem till mig .. lagade lite mat ochnu sitter jag i motala nere vid hamnen och bara göttar mig .. ska upp til lcasper lite senare är det tänkt! ...


 
jag förstår inte hur du tänker.. .
jag trodde att denna relationen skulle vara livet ut..
jag troddde jag betydde något för dig ..
jag trodde .. .

jag trodde det var pappa jag skulle förlora först IGEN ..

men du . det trodde jag aldrig ..

vem ska jag nu åka till på loven ??
vem ska jag nu fira jul med ??

vem ska jag nu kalla för mamma ????


detta sårade mig .. det gjorde jävlar i det de...




Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0