29/8 .. du är en ängel, och den finaste ängeln av dom alla <3

sitter och glor runder på spotify.
din låt kommer upp och tårarna rinner som var gång jag hör din låt.

Sitter och pillar på din mobil.
med ditt halsband på mig.

Du är en ängel, men det finaste ängeln av dom alla.

jag förstår bara inte hur livet kan välja vem som ska dö och inte dö.
varför åkte jag inte med i bilen? ..
varför envisades jag med att du skulle åka med ?
Visste jag det redan då?
och om jag visste det , varför lät jag dig endå få åka med? ..

och hur hade livet kännts om du fortf funnits vid min sida?

"Hör du sången dom spelar på radion varje ord verkar handla om dig hur du knackade på mitt i sommaren men kom aldrig mer igen. som en mås cirkulerar i hamnen som han letade efter en vän samma morgon det regnade på stranden där jag gick ensam igen .. h...är kommer kung av sand här kommer kungen avg ingenting alls."

jag saknar ditt klingande på din gitar..
jag saknar att vi kunde vara hur mycket ovänner som helst, men endå finnas förvarandra när allt var som mest skit ..

typ som jag lever nu ..
jag önskar att du funnits vis min sida nu som jag trodde en annan gjorde.. men oj så fel jag hade..

folk som försöker ta livet av sig .. polisanmälningar mellan familjemedlemar och idioter som ständigt sårar en trotts att man litar på dom ..

VARFÖR ÅKTE JAG INTE BARA MED I BILEN ?!

jag orkar inte vara ett mellanting. minst av allt orkar jag att hålla allt inom mig ..
jag måste få prata, med dig .. men du verkar inte alls ha tid till vån vännskap längre.
du lovade.

och jag kan inte hjälpa att jag sitter och gråter mig dagarna igenom .

Det enda jag behöver är en timme av talan .. av tröstan och av uppmutran..

Varför kan du inte finna dig i det!!!
 



Fredde du är en ängel och den finaste av alla änglar <3




Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0