27/8 Saknar dig

Jag känner vinden vina i mitt hår
gasen i botten, försöker köra så långt det bara går
Inte så att jag försöker fly,
inte så att jag försöker gömma mig, nej
För gasen i botten är för att jag ska komma lite närmre dig


idag är en sån dag jag bara känner för att sjunka ner under jorden .. sakta men säkert försvinna o tyna bort ..
jag vet inte vad det är som är fel. men allt känns så deperimerande..
skolan var la ganska okej .. lite seg dock hade ju bara medicins grundkurs och projekt..
känns som om jag inte kommer ett dugg längre med rojekt arbetet. kanske lägga ner skitet och skita i allt ?
känns som om jag ska lägga ner hela motala historien och skita i allt . återvända till människor jag vet att jag har betydelse för ...
människor jag har kul tsm med.
människor jag litar på till 1111000000000% .
Människor jag kan gråta inför..
människor som ställer upp i ur o skur och alltid lyssnar..
till dom jag inte känner mig som tredje hjulet inför


just nu känns allt här uppe bara så jävla meningslöst..
jag menar det som hade mest betydelse är ju borta. varför ska då jag vara kvar.. detta är ju inte min stad, inte ett dugg! ..
hatar detta jävla stället!. hatar det över allt annat,
hatar dig och ditt jävla skit snack.
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........


Vill hem till det hem jag känner mig trygg i ..

vill hem till skåne







Nu får du komma snart, jag har väntat länge
jag vill känna vinden i håret, med dig på vägen
Jag menar, jag saknar dig baby, hur du rör mig med
Du får ta mig dit du vill, ja, jag följer med
Men jag har väntat i en evighet, jag orkar inte vänta mer
Du verkar inte bry dig, är det någonting jag har sagt eller?
Jag tänker på dig hela tiden, dag som natt
och jag undrar om du känner som jag gör, lika starkt
Jag hoppas att du har funnit en väg och sitter i bilen,
påväg att förgylla min värld
För det är dags nu, tryck din gas i botten
för sålänge det finns vind lever alltid hoppet
Och jag har kämpat och skritkit och gråtit och väntat,
helt ensam med längtan att en dag få känna dig nära igen
och jag hoppas att du trycker gasen i botten och kommer nu


Hur kan något som kändes så rätt, helt plötsligt kännas så fel ?
hur kan man längta efter något man aldrig haft?


Jag saknar dig och det vi hade!!!
men det känns som om allt bara är så försvunnet. . :(

förlåt ..



Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0