22 september

jag förstår inte detta med gråt ..
Jag fattar inte hur man kan vakna gråtandes.

De senaste nätter har varit förjäkliga rent ut sagt.
Jag har sovit en timme åt gången o legat o vridit mig resten.
JAg orkar bara inte mer.

Jag behöver hjälp,
och jag ska nog försöka få tag i det idag oxå ! .
Jag iaf ringa till UM, för sist jag mådde såhär så var dom de bästa som kunde hjälpa mig ..

Jag måste börja ta tag i mina problem. JAg måste börja söka hjälp för mina problem! .
För jag klarar inte detta, jag gör verkligen inte det!

Jag fattar inte att jag fortf inte har kunnat släppa detta om aborten, att det fortf ligger o trycker på .
Och jag fattar inte hur du kan leva med det utan att ens prata om det .
Vi har aldrig haft en diskussion om det ..

Du kanske funkar så, men inte jag ! .
JAg behöver få prata av mig , jag behöver få stöd.
Jag behöver framförallt veta att det jag gjorde var rätt så jag slipper lägga en Stor jävla skuld över mig själv!

För jag klarar inte det ! .
Jag gör fan inte det!


Nu är det dags för kristina Att söka hjälp, Och på allvar denna gången!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0