10 september

tröööööööött är dagens ord..
första dagen denna terminen jag faktiskt skärpt mig hela dagen. eller iaf mesta dels av dagen, var borta en del av en lektion.

Började morgonen med Medicinsk grundkunskap vi åtta.. Verkligen HATAR den kursen, förstår verkligen inget och hoppas att jag redan efter praktiken får lov att hoppa av mitt ena individuella val, eftersom jag läste individuella val två gånger för tvåan så har jag ju faktiskt poäng så det blir över endå .
Var på den ena medicin timmen, höll på att somna på bänken så jag tog en promenad till pernilla och slängde mig på soffan nästa timme ..

låg där til ltyp tio då vi gick tillbaks till skolan igen, och hade projektarbete.
gjorde inte mycket fram tills att helevi kom och vi började prata om projektarbetet, jo tror jag kan ta tag i uppgiften igen .
För nu vet jag vart jag ska ta vägen iaf! .
började skriva frågor till personerna jag ska intervjua.
sen drog jag till Borensberg och Förskolan jag ska börja praktisera på.
Jag hoppas verkligen att jag slipper att vara där, trivdes inte ett dugg och har aldrig känt mig mindre välkommen än vad jag gör här.

Jag börjar med att komma in och presentera mig för i personalen och förklara att jag ska praktisera på deras avdelning i 4 veckor.
ja visst det gick ju bra. vi gick runt på avdelningen och sen var det tack och hej .
hur pedagogiskt är det ?. eller jag vet inte om någon annan upplevt samma sak innan och det är normalt, men det kändes verkligen jätte fel för så har det aldrig gått till innan,
jag frågade även lite artigt om jag skulle ta ut min piercing i läppen , (jag menar klart man ska vara artid) .
och då fick jag ett jävligt raskt svar tillbaks ( gör som du vill).
:S ..
ska iaf in till skolan i morgon och prata med kerstin, och verkligen försöka byta plats.
för kommer inte orka att gå till ett sånt ställe i 4 veckor och dessutom ha uppgifter som måste göras. Nej tack! .
jag måste ju trots allt kunna trivas där.

Imorgon blire skolan, sen hem till pernilla o PARtaja <3
jo för fasen ! .. helt pepp ! . men senast i morgon kommer jag att ångra mig och troligen ställa in allt ! .. känner mig själv ganska okej faktiskt ..

hört ryktes om att svininfluensan har nått platen, 4 insjukna i den på skolan .. hmm .. vet inte om man ska bli lite rädd :S ..

Ajaaa får la bli att börja plugga nu .. känner mig så sjukt stressad av allt, och egentligen är jag tillräckligt trött för att faktiskt somna sittandes... :S



Vill Tillbaks <3
Saknar bästaste kompisen Wulle Walle Blind skalle <3

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0