TYP NÅGONSTANS MELLAN DEN 4 & 5 AUGUSTI

-jo det är sant


OKEEJDÅ jag återvänder la till denna bloggen igen .. dock hette jag krissebisse.blogg.se innan .. men eftersom jag inte kan få tillbaks mitt lösenord på den bloggen så fick jag bytta dådå .. och sen den andra sidan .,, kan typ hänga sig i ett väldigt grovt snöre. för jag fattade inte ett pilleskit av den ! ..

så här är jag åter igen!

troligen ingen som läser det jag skriver endå .. men ganska skönt att sitta o le åt allt kul som väl kan komma upp här ibland! ..

jo jag är en nörd som kan sitta o asgarva i timmar åt mina egna skämt.. sorgligt men sant! .. sen att jag omringas av ännu fler idioter som uppmanar mig till att garva åt deras skämt .. gör inte saken bättre nej!!!. . .

nej helt seriöst så är jag iaf tillbaks.. händer så sjutk mycket i mitt liv . så behöver verkligen skriva av mig ..

jo det gör jag !!! ..
men inte ikväll ...


BTW outfiten suger .. men typ någon som kan förklara för mig hur i piiiiiip jag ska ta mig till ???

hade vart väldigt shysst

puss o kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0