7 augusti .. är jag en dålig människa??

det är frågan jag ställer till mig själv var dag.....

Är jag en dålig människa som inte älskar min mamma för den hon är?

så illa är det kanske inte .. jo jag älskar min mamma, men inte hennes handikapp ... jag hatar hennes handikapp.
jag hatar att behöva vara lidande...
Jo jag hatar  allt som har med hörsekaddan att göra..

är jag en dålig människa som hellre vänder mig till Pappa ist för mamma bara för att han hör?

allt är så kluvet..

jag öppnar mig helt för en människa som för endast 8 år seedan kom in i mitt liv, och jag vet .. det är inte han eller vi som valt att det skulle vara så .. men jag är glad att vi fick tillbaks kontakten igen

8 år och jag har redan berättat allt om mig för honom...
ochvet ni vad det läskigaste är ...
han har lyssnat..

och nu för tiden räcker det med att jag skickar ett sms till honom om att jag kanske är ledsen..
och han ringer mig direkt.
tar inte ens två minuter utan att det ringer i telefonen ..

det är så jävla skönt ..

men jag saknar att inte kunna höra mammas röst..
den enda gången jag får höra den är om vi är i samma rum ...

seriöst. . rösten som får mig lugnast finns 40 mil härifrån.. och inte ens den smartaste uppfinningen " telefonen " kan göra avståndet mindre...

visst vi skickar sms nästan dagligen till varandra..

men vad är ett sms jämnfört med en lugnande röst?

visst det var mitt eget val att flytta upp hit, det var det och jag får skylla mig själv,
men jag trodde seriöst inte att det skulle vara så jobbigt..

åhh jag bara typ älskar min pappa,
skickade ett sms til lhonom nu ikväll.. eftersom allt detta med polisen har rivits upp i gen och jag hamnade i tårar.. IGEN..
jag skrev att jag är ledsen ..

och han ringde upp som vanligt..
jagfick berätta vad som hade hänt, och varför jag var ledsen ..
och han börjar skämta till det. . han förklara att allt ligger i polisens händer just nu och det enda jag kan göra är att lämna information som jag får tag på ...

sen börjar han snacka om att jag ska googla runder på datorn. inne på youtube.. hahahaha ..
och då bröt allt loss! :.. XD ..

han satte sig vid datorn .. knappade in rock-olga och tryckte på "tilbaka pilen" och funderade på varför inte rock olga kom upp på skärmen .. HAHAH

 så jävla skön..

" men pappa varför kan du inte använda msn så man kan snacka med dig lite lättare"
" JAg använda mnsnms, jo men jag vet ju inte hur man gör. jag är ju helt ny på denna grejjen"
" pappa det heter MSN och det är en dator du sitter vid"
" jaa mnsnms och grejjen .. NU KOM ROCK OLGA FRAM"

fy fan så klockren! ..

åhh jag saknar dig . jag saknar mamma, jag saknar björn, jag saknar jenny, jag saknar casper, jag saknar morfar, jag saknar mormor, jag saknar wille, jag saknar doddo, jag saknar samuel jag saknar imma ..

åhh jag saknar typ allla


funderaaaaar på om jag ska försöka sova lite... ska upp tidigti morgon .. casper ska hämta upp mig o köra mig in till motala.. m+ste till bibblan o bråa med dom, sedan polisen .... om det har öppet i morgon vill säga.. hoppas det ...

sen får vi se om det blir att festa hemma hos söta pucko pernilla <3 eller om man skiter i det ... =/

hoppas på det bästa iaf! ...

ÄLSKAR ER MAMMA OCH PAPPA ..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0